Billige skoletasker til drenge

Billige skoletasker til drenge

Jeg er mor til 2 skoledrenge, der har slidt deres skoletasker op. Drengenes skoletasker kan være meget rodet og der kan findes mange spændende ting i dem ved jævnlig oprydning.


Cirka hver måned bliver skoletasken endevendt, da der kan ligge alt fra viskelæder, blyanter, mærkelige sedler, maste bananer og glemte madkasser. Der kan være tusser, der er smittet af på bøger osv.

Disse skoletasker bliver meget slidte. Jeg synes ikke, at drenge behandler deres skoletasker pænt. At være taske er i 2. og 5. klasse i mine skoledrenges liv er hårdt og slidsomt. Drenge slider deres skoletasker meget hurtigt og derfor er det mit råd, at der er fokus på at finde nogle gode billige skoletasker af gode mærker.


Der er ingen tvivl om, at Lego skoletaskers kvalitet er helt i top og derfor vil rådet være at forsøge at finde disse skoletasker af høj kvalitet, når de er på tilbud.

I mine sønners klasser kan jeg se, at det er et generelt billede - drenge skoletasker skal holde til hårde strabadser og nogle glideture hen af gulvet. Der er ikke noget med at stille den pænt op ad væggen eller på gulvet. Jeg har sagt det mange gange og næste gang skal den ældste købe sin egen skoletaske, da han må lære at passe ordentligt på den.

Billige skoletasker til drenge bør være af god kvalitet. Du kan finde billige skoletasker i gode mærker på tilbud på nettet og i dine taskeforretninger nogle gange om året, når den gamle kollektion skal sælges ud for at få plads til den nye kollektion.