Billig skoletaske fra Spejdersport

Du kan stadig nå at undersøge markedet ordentligt for skoletasker, hvis du skal bruge en billig skoletaske til det kommende skoleår.

Jeg har undersøgt markedet for tests og viderebragt egne personlige erfaringer om billige skoletasker fra forskellige mærker de seneste måneder.



I den forbindelse er jeg stødt på en interessant artikel fra Jyllands Posten, der har lavet en tests for et par år tilbage om billige skoletasker, hvor skoletasken fra Spejder sport fik 6 ud af 6 mulige stjerner for en meget gennemtænkt komfort, der sikrer god ergonomi og fordeling af både bøger og gymnastiktøj.

"Problemet" med tasken fra Spejder Sport kan være, at den i designet er mindre appellerende end f.eks. en Star Wars skoletaske eller en taske fra Hello Kitty. Det er vigtigt, at vi som forældre tænker, at vi har det afgørende ord, når der købes skoletasker - i hvert fald i de mindre klasser, da det er vigtigt, at komforten og ergonomien er lige så gennemtænkt som designet.



Beskrivelse af skoletasken fra Spejder Sport
XO rygsækkene er, i modsætning til de fleste konkurrerende rygsække, der oftest er en voksenrygsæk, som er skaleret ned designet med udgangspunkt i barnets ryg og højde. Bergans opnår dermed en unik bærekomfort for barnet, da rygsækken rent faktisk passer ergonomisk og anatomisk til den alder og højde den markedsføres mod.
Skoletasken ligger med sin høje testscore særdeles rimeligt i pris. En skoletaske til børnehaveklassen og de mindre klasser kan købes for kr. 499,-. Det må siges at være en billig skoletaske!

Jeg har ikke selv personlige erfaringer med skoletasken fra Spejder Sport, men det er klart en taske jeg vil have i erindring til når min yngste datter skal i skole.

Jeg er nemlig helt sikker på, at denne rygsæk kunne falde i hendes smag.

http://www.spejdersport.dk/bergans-xo-20-unicorn.aspx