Billige skoletasker fra Ticket to heaven

Der findes mange mærker indenfor billige skoletasker. Den seneste test jeg har fundet i forhold til test af skoletasker er lavet i 2008. Undersøgelsen er altså ikke helt opdateret i forhold til de nye skoletasker, der er kommet på markedet siden.



Ticket to heaven har med jævne mellemrum skoletasker på udsalg. Personligt synes jeg, at skoletaskerne fra Ticket to heaven er pæne i deres design. De mangler dog en del funktionalitet med stiv ryg, brede remme og stivgørere i ryggen i forhold til mærker som Jeva og Lego. Desuden er priserne på skoletasker fra Ticket to heaven den samme som taskerne fra Jeva og Lego. Jeg har set mange tasker, der ligger indenfor en prisramme på mellem kr. 350-700.

Du kan med fordel købte billige brugte skoletasker fra Ticket to heaven på www.dba.dk eller www.trendsales.dk.



Personligt vil jeg ikke give fuld pris for skoletasker fra Ticket to heaven fordi de ikke har den samme høje kvalitet som andre mærker, der ligger i den samme prisklasse. Dog har Ticket to heaven en personlig stjerne hos mig, da jeg i flere år ikke har købt andet end flyverdragter, hatte og vanter fra Ticket to heaven. Produkterne er af meget høj kvalitet og er uopslidelige. Selv efter en vinter med 4 måneder med sne og sjap er flyverdragten utrolig pæn.